Saturday 27 April 2013

Subhanallah! Ikan Mirip Seekor Buaya

Sekumpulan pemancing tegar berjaya mengumpan beberapa ekor ikan yang besar di sebuah sungai. Apa yang memeranjatkan, mereka menjumpai ikan yang mempunyai mirip seperti buaya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
By Shah

Subhanallah! Ikan Mirip Seekor Buaya | Kalau sekali imbas melihat gambar ikan pelik di bawah ni memang nampak seperti macam buaya.  Berbentuk fizikal  kepala yang leper, dan mempunyai gigi yang tajam. Tetapi bila tengok satu badan, macam mirip seekor ikan pula. Kalau anda hendak tahu, inilah dia Crocodile Fish-gelaran bagi ikan-ikan yang ada kepala leper macam buaya ni. Tapi ikan pelik yang ini rasanya crocodile fish yang paling seiras dengan buaya tu. Kalaulah ikan ni berenang dengan kepala timbul, sudah semestinya orang akan ingat buaya. Jom layan gambar ikan pelik mirip seekor buaya ini.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melayukini.net - Ternyata, ikan ini mirip seekor buaya. Jika kita lihat, ia juga mirip seperti ikan todak yang bermuncung mulut di bahagian hadapan. Namun tidak diketahui sama ada ikan merupakan pemangsa ataupun tidak. Apa yang dapat kita simpulkan, haiwan ini seolah-olah haiwan pemangsa keran mempunyai gigi yang tajam.
 
 
Sumber: Pelik Punyer | Koleksi Luar Biasa Dan Pelik Melayukini.net

No comments:

Post a Comment