Tuesday 25 February 2014

DESTINASI REHAT & MEMANCING IKAN!!!



SALAM..
Buat pertama kalinya aku membuat blog ini untuk mempromosikan chalet dan tempat memancing ikan yang beralamat di 4941,KAMPUNG BANDAR TUA,36800 KAMPUNG GAJAH,PASIR SALAK,PERAK DARUL RIDZUAN..Woww..seronok tak terkata bila dah ada chalet sendiri dan juga boat sendiri.Mula-mula rasa cam tak percaya je coz dalam hutan and semak samun ni boleh ker nak buat chalet and tempat memancing..Tapi bile dah ditebang semua pokok nampak cam boleh pegi jer..So,kitorang husband and wife teruskan projek untuk membina chalet dan tempat memancing ikan coz belakang chalet tu memang SUNGAI PERAK..n kitorg bg nama SPEEDY FISHING AND BOAT TRIPS..so jom enjoyy...



Ok..ni die view belakang chalet dengan kata lain jeti la ni..tempat bot2 nak belabuh..bestkan..tgk camni je dh best..belum lagi dpt naik bot tu..tp bile dh naik syookkkk woo..ok kat bawah aku nak bgtau la sedikit sebanyak rate2 untuk naik bot ni (kalau nk pg mancing la)..
Untuk penyewaan 1 hari boat di sewa sebanyak RM 150.00 (Harge Permulaan)
Minyak kene bawak sendiri la..Petrol pam x jauh pn dari situ..
Kalau x nk pergi petrol pam,kitorang pn mmg ade jual minyak petrol tu..
Boleh naik 3 orang sahaja..
Klu nak bawak anak bini naik boat pn boleh..(1 orang RM 15.00) tu pn kalau x nak sewa sampai 1 hari ler..
And one more thing..penting sangat bende ni..
KAMI TIDAK MENANGGUNG SEGALA RISIKO YANG TERJADI



Next..kite cite pasal our chalet la plak ye..ni die gambo depan and belakang our chalet la..gambo dalam x dan nak amik..nex time aku upload ekk..ok..nampak macam sebiji rumahkan..actually mmg rumah pn..aku saja bg name die chalet..class sikit mak jemahhh..hehehe..kat dalam tu ade dua bilik tau..and aku ade provide air cond kat hall,peti ais,dapur kalau korang nak memasak,tv with astro channel lagii..dlm hutan pn leh dpt tau astroo..rate nye aku nyatakan kat bawah ni..
Untuk penyewaan 1 malam chalet disewa sebanyak RM 250.00 (so kalau 2 malam kire sendiri la yer)
Lebih dari 2 malam harge tu boleh bincang lagi.
Boleh masuk lebih kurang 7 ke 8 orang..
Nextt...



Ok..kat sini lak aku sediakan untuk sape2 yang nk wat camping..x semestinya korg sewa chalet..nk sewa tapak khemah pn boleh..sape2 yang nak berkhemah tu boleh laa..sewa tapak khemah je..khemah bwk sndiri tau..kitorang x provide..toilet ade disediakan untuk camping site..so x yah nak risau pasal toilet tu ekk..

Untuk penyewaan 1 tapak perkhemahan disewa sebanyak RM 15.00
Dapur nak memasak pun kitorg ade provide..
Set bbq lak disewakan sebanyak RM 15.00 gak..
Arang boleh dapatkan dengan person incharge yang jage chalet tu..boleh beli ngan die..





Row, row, row your boat,
Gently down the stream.
Merrily, merrily, merrily, merrily,
Life is but a dream...

Hahahahaaaa..thats all for today..esok aku upload lagi la yer..ade bnyk lagi gambar yang best2 belum lagi aku upload..CAUCINCAUUU...
 
 
Sumber

No comments:

Post a Comment